بسمه تعالی
حضور جامعه فرهنگیان در روز قدسی پرشکوهتر
مواجهه و مقابله با رژیم باطل صهیونیستی گرچه برای مسلمانان آگاه و آزاده جهان یک التزام تاریخی در دفاع شرعی از حریم سرزمین های اسلام است ، با این حال سنگ محک و معیار نظام جهانی در دفاع واقعی از حریم انسان ، عزت آزادی ، ادعاهای حقوق بشر و احترام به مرزهای سرزمینی است .
ظلم غاصبان سرزمین فلسطین ، تنها یک حرمت شکنی حریم مقدس و مشترک ادیان نیست ، تنها غصب جابرانه یک ملت و یک آئین و یک سرزمین نیست ، زایش شوم رژیم صهیونیستی ، پایان ادعاهای عدالت خواهی و حقوق بشر بوده است . نمونه ای محرز در اثبات وابستگی دولت ها به نظام سلطه و فراموشی و خفت پذیری حاکمان بی اراده و بی هویت عرب بوده است . گستره ظلم و فتنه گری رژیم باطل صهیونیستی از دامنه ظلم و ستم یک سرزمین گذشته و بدل به اشاعه نظام شیاطین سلطه و به خطر انداختن امنیت جهانی به حمایت آمریکا و انگلیس گردیده است . 
در این واقعه شوم ، انفعال و سرسپردگی حاکمان وابسته منطقه و حمایت های پنهان و آشکار آن ها باعث فزایندگی جسارت های شیاطین تمامیت خواه جهانی ، فتنه های تکفیری و جریانات ضاله و آتش افروزی های همیشگی در منطقه گردیده است.                                  
حال ، علاوه بر دعوت از مسلمانان و سرزمین های اسلامی در دفاع از حریم بی دفاع فلسطین و سرزمین مقدس قدس از همه مدعیان عدالت خواهی و صلح طلبی ، همه آزادیخواهان و مدافعین حقوق بشر و کرامت انسان دعوت می گردد تا در صحنه آزمون جهانی روز قدس در کنار امت اسلام ، فریاد حق طلبی و مطالبه پایان دادن به حاکمیت های غاصب و آتش افروز را سر دهند . روز قدس نه تنها پویش و اجتماع دفاع از حرمت مردمان مظلوم و باز پس گیری یک سرزمین است بلکه موجی برای ویران نمودن کاخ های استکبار و سلطه و مخاطره سازان امنیت نظام جهانی است . 
جامعه فرهنگیان امسال نیز همراه امت مسلمان و متعهد و آگاه ایران ، ضمن اعلام برائت از جریانات داخلی وابسته و گروه های معاند و سلطه گر در ستیز با گسترش ظلم و استکبار جهانی و در اعتراض به انفعال دولت های بی کفایت منطقه و در راستای تقویت جریان براندازی رژیم غاصب صهیونیستی ، در جهادی از جنس تشخیص و تبیین و حضور و برای حمایت از انقلابی گری و تفکر ظلم ستیزی انقلاب اسلامی ، به عرصه و میدان خواهند آمد و خاطره ای بر خاطرات مردان میدان جهاد و عمل خواهند افزود . 
                                                                      
کانون تربیت اسلامی
اردیبهشت 1401