زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حضور پرشور مردم در تجمع روز  28 صفر در اعتراض به اغتشاشگران گفت: مردم تهران و شهرهای دیگر کشور در روز 28 صفر حضور پرشوری را در حمایت از انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری داشتند.

وی افزود:‌ مردم سراسر کشور در این تجمع، اعتراض خود را به کسانی که به مقدسات توهین کرده بودند، دست به تخریب اموال عمومی زدند و عده‌ای را به شهادت رساندند، اعلام کردند. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اغتشاشگران برای مردم مشکلاتی را ایجاد کرده و امنیت مردم را به مخاطره انداخته بودند و مردم نیز اعتراض خود را نسبت به این اقدامات اعلام کردند.

لاجوردی خاطرنشان کرد: تظاهرات روز 28 صفر یک حضور پرشوری بود و مردم با حضورشان یک بار دیگر با مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی بعیت کردند و نشان دادند که همچنان در صحنه حضور دارند. 

وی افزود: مردم در تجمعات خود در روز 28 صفر به صراحت اعلام کردند با کسانی که امنیت جامعه را برهم بزنند و بخواهند کشور را به آشوب بکشند مقابله می‌کنند و این حضور پرشور مردمی مشتی بر دهان کسانی بود که خواهان تجزیه ایران هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تجمعات و راهپیمایی روز 28 صفر نشان داد که اکثریت مردم خواهان ایجاد نظم و امنیت در جامعه هستند و اگر کسی هم اعتراضی دارد، اعتراض خود را باید با پرهیز از هرگونه اغتشاش بیان کند.