محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  الف افزود: در حوزه مسکن، زمین برای 2 میلیون واحد پیش بینی شده است و خیلی از شهرها کار را شروع کرده اند. ما نیز در مجلس کمک کردیم و سهمی از فروش نفت را برای این منظور در نظر گرفته ایم. بنابراین امسال سال خوبی برای مسکن خواهد بود. 

رییس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد:  اگر بتوانیم بخش مسکن را راه اندازی کنیم، به مقدار زیادی در حل مشکلات تولید و اشتغال تاثیرگذار خواهد بود . همچنین حل مشکل مسکن می تواند باعث سرکار رفتن 2.5 میلیون نفر به واحدهای شغلی شود.

رضایی کوچی درباه حذف ارز 4200 تومانی هم  گفت: من موافق حذف  4200 تومانی هستم، اما باید مقدمات را در بازار به صورت چندین مرحله با اقناع مردم و ایجاد زیرساخت‌هایی که بتوانیم قیمت ارز را به قیمت واقعی برسانیم آماده کنیم. به نظر من، شرایط این کارهنوز فراهم نشده است و می تواند آسیب زیادی وارد کند. اما درمجموع برداشتن ارز از فساد جلوگیری خواهد کرد. 

رضایی به ارزیابی عملکرد دولت در حوزه اقتصادی پرداخت و خاطرنشان کرد: عملکرد دولت در حوزه اقتصادی در حد متوسط است. البته در اعطای تسهیلات، بانک ها همراهی و همکاری لازم را انجام نداده اند اما عملکرد حوزه اقتصادی نسبت به اینکه دولت، دولت انقلابی است مناسب نبوده است.